Archiwizacja i kopia zapasowa

  • zabezpieczamy dane
  • wykonujemy okresowe kopie zapasowe
  • tworzymy dodatkowe lokacje do przechowywania danych w celu dodatkowego zabezpieczenia przed zdarzeniami losowymi.

Wsparcie

  • wsparcie użytkowników w momencie awarii komputera lub oprogramowania
  • pomoc w wyborze, zakup i instalacja sprzętu komputerowego
  • przeniesienie (migracja) danych
  • przygotowanie do pracy sprzętu komputerowego i instalacja oprogramowania
  • prowadzenie ewidencji sprzętu IT
  • zarządzanie licencjami i weryfikacja legalności oprogramowania
  • projektujemy i wdrażamy sieci komputerowe

Administracja serwerami

  • konfiguracja, zarządzanie serwerami i sieciami
  • wdrażanie środowiska wirtualizacji z wykorzystaniem VMware/Hyper-V
  • Administracja systemami Microsoft Windows
  • zarządzanie usługami katalogowymi Active Directory, serwerami plików
  • zarządzanie kontami użytkowników, tworzenie grup i reguł w Active Directory
  • monitorowanie stanu urządzeń UPS

Bezpieczeństwo informacji - Polityka bezpieczeństwa danych

  • Audyt sprzętu komputerowego
  • Audyt legalności oprogramowania
  • Zabezpieczanie dostępu do danych firmowy w sieci wewnętrznej
  • Polityka zmiany haseł
  • Polityka uprawnień na serwerach

Zarządzanie projektami informatycznymi

Właściciele firm i Kierownictwo z jednostek publicznych wykonują dużo zadań. Między innymi są realizowane nowe cele jak również realizowane nowe wytyczne oraz wymogi nadesłane z jednostki nadrzędnej.

Pomagamy i rekomendujemy jakie technologie, rozwiązania lub z jaką firmą podjąć współpracę przy wdrożeniu nowych systemów np. Modernizacja serwerowni.

Nadzorujemy prawidłowy przebieg i weryfikujemy poprawność wykonanych prac zleconym firmom trzecim.

Redukcja kosztów

Możesz zaoszczędzić. Zatrudnianie pracownika z branży IT to spory wydatek. Oprócz pensji, musisz zapewnić mu stanowisko pracy, a także niezbędny sprzęt. Wybierając nasza firmę zapewniasz sobie stałą opiekę nad sprawami informatycznymi przy stałych kosztach.

Zapytaj o ofertę

Potrzeby każdego klienta, rozpatrywane są indywidualnie a w drodze wzajemnych negocjacji, przygotowujemy ofertę stałej obsługi informatycznej i doradczej. W ramach comiesięcznej opłaty klient otrzymuje określoną liczbę wizyt, gwarantowany czas reakcji w przypadku awarii oraz pomoc techniczną.